NH Hoteles vernieuwt loyaliteitsprogramma om gasten een onvergetelijke ervaring te bieden

Door Inge | 16:00

NH HOTEL GROUP REWARDS is het nieuwe loyaliteitsprogramma van NH. Dit programma is ontwikkeld om op de wensen van terugkerende gasten te kunnen inspelen. Elke keer dat zij er voor kiezen om te verblijven bij één van de hotels van de NH Hotel Group, worden zij verrast met een betere ervaring door middel van een nieuwe reeks exclusieve ledenvoordelen.

De nieuwe NH Hotel Group Rewards kaarten

Het programma telt momenteel meer dan drie miljoen kaarthouders in de belangrijkste regio’s van de keten in Europa (Spanje, Verenigd Koninklijk, Italië, Benelux en Duitsland) en Latijns Amerika (Mexico en Argentinië). Het vernieuwde programma zal de komende jaren naar verwachting voor een aanzienlijke groei in het aantal leden zorgen.

Deze transformatie maakt deel uit van NH’s strategische plan voor de aankomende jaren, waar gastbeleving bovenaan staat. Binnen dit plan speelt NH HOTEL GROUP REWARDS een leidende rol om de hotelketen dichter bij haar gasten te brengen en dient als één van de belangrijkste speerpunten voor NH’s nieuwe en unieke gast-waarde propositie.

Unieke propositie van NH HOTEL GROUP REWARDS

Met de lancering van NH HOTEL GROUP REWARDS, wil de keten een nauwere band met haar gasten opbouwen. Het creëert de mogelijkheid om elke keer als gasten kiezen voor een hotelovernachting bij één van de NH hotels, hen te verrassen door een op maat gemaakte ervaring te bieden alsook aantrekkelijke voordelen.

Eén van de belangrijkste eigenschappen van het programma is de introductie van vier nieuwe lidmaatschapscategorieën: Blue, Silver, Gold en Platinum. Het aantal jaarlijkse overnachtingen dat leden bij NH doorbrengen bepaalt in welke categorie zij komen. Nieuwe leden ontvangen een welkomstgeschenk en in elke categorie genieten leden exclusieve voordelen.

Het loyaliteitsprogramma houdt in dat kaarthouders exclusieve kortingen krijgen en punten sparen die in de bijna 400 hotels van de Group kunnen worden gebruikt om overnachtingen en andere services te betalen. Daarnaast krijgen leden een voorkeursbehandeling tijdens hun verblijf in de hotels in de vorm van onder andere kamerupgrades, vroege en/of versnelde check-in en late check-out, en vele andere voordelen.

NH, loyaal naar haar gasten

NH Hoteles stelt haar gasten altijd in het middelpunt van de dienstverlening. Met het vernieuwde programma speelt de keten in op het belang om haar gasten een onvergetelijke ervaring te verstrekken. NH HOTEL GROUP REWARDS zal haar  voorganger ‘NH World’ – het eerste loyaliteitsprogramma van de Group dat werd gelanceerd in 2004 – vervangen.

Ter gelegenheid van de lancering van NH HOTEL GROUP REWARDS geeft NH een gratis overnachting weg aan alle huidige NH World leden en aan alle nieuwe leden die zich voor 31 januari 2014 voor het nieuwe programma inschrijven.

 

Schreiben Sie einen Kommentar

Uw e-mailadres wordt nooit gepubliceerd noch gedeeld. Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*
*